lillyrose.blogg.se

Jag är mamma till en dotter född den 22 november 2013 och en son född den 20 mars 2017. Mitt liv kretsar runt dem nu och omställningen att bli tvåbarnsmamma. Jag och min älskade man gifte oss sommaren 2013 så jag är både fru och tvåbarnsmamma. Vi bor i ett litet torp på landet så nu är jag bonde också . En omställning som är helt underbar.

Spökjakt

Publicerad 2020-10-31 09:17:39 i Halloween,

(null)
Åh vilken härlig dag🎃Solen strålade och visade fram höstens vackra färger🍁
(null)
Vi valde den perfekta dagen för spökjakt på brämhults gård. 
(null)
Kusinen och mormor var med. Barnen fick varsina kartor och så började jakten.
(null)
Första var att räkna spöken i grottor.
(null)
Vid dammen skulle vi räkna mini pumpor. Vi fick tänkbara mycket, men också gå spännande stigar. En var broar från en gärdesgård fram och tillbaka för att hitta en siffra. 
(null)
Men min favorit var nog att leta efter guldtackor i trollskogen. Har tyvärr ingen bild från skogen. Det var så mycket att titta på att jag glömde. Denna bilden är från när de ska räkna fladddermöss i trädet.
(null)
Lilly och leah tyckte det var jättespännande och jag med såklart. Alla söta troll, alla fina pumpor. Hela området var jättefint. Lite lerigt kanske, men inte konstigt efter allt regn.
(null)
Milian skulle ju till att regna så hans byxor var mer bruna än gröna.
(null)
Som vanligt har min mamma alltid med sig fika. Det är så mysigt tycker jag❤️
(null)
När det börja mörkna kom dimman och det blev bara så där magiskt🎃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela