lillyrose.blogg.se

Jag är mamma till en dotter född den 22 november 2013 och en son född den 20 mars 2017. Mitt liv kretsar runt dem nu och omställningen att bli tvåbarnsmamma. Jag och min älskade man gifte oss sommaren 2013 så jag är både fru och tvåbarnsmamma. Vi bor i ett litet torp på landet så nu är jag bonde också . En omställning som är helt underbar.

Önskelista

Publicerad 2020-12-22 18:44:22 i Jul🎄,

(null)
Varje år brukar vi ge önskelistan till tomten i Viskafors på deras julmarknad. Men i år är ju livet lite annorlunda.
(null)
Så i år fick vi gå till tomtens önskelabyrint istället. Lite spännande var det allt. 
(null)
I slutet på labyrinten fick vi lämna våra önskelistor. Ni kan tro att lilleman fyllde hela listan.
(null)
Som vanligt är det alltid något som slår fel. Jag hade en tanke om att vi skulle gå labyrinten och sen äta dounut. Men min tanke åkte iväg med min man och plånbok på morgonen.
(null)
Men jag gav inte riktigt upp utan frågade om de tog swish. Han sa då kort eller kontant. Jag sa att jag glömt min plånbok.
(null)
Då hörde jag bakom mig. Jag kan betala. Vänder mig om och där står en kille på 20 år. Jag säger att jag kan swisha honom. 
(null)
Men han säger att det behövs inte. Hade varit för min skull hade jag nog sagt nej men nu var det för mina barn.
(null)
Tänk att det finns såna fina människor i världen. Jag bli förvånad varje gång. Tack snälla du fina människa för att du förgyllde vår dag.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela