lillyrose.blogg.se

Jag Àr mamma till en dotter född den 22 november 2013 och en son född den 20 mars 2017. Mitt liv kretsar runt dem nu och omstÀllningen att bli tvÄbarnsmamma. Jag och min Àlskade man gifte oss sommaren 2013 sÄ jag Àr bÄde fru och tvÄbarnsmamma. Vi bor i ett litet torp pÄ landet sÄ nu Àr jag bonde ocksÄ . En omstÀllning som Àr helt underbar.

En hĂ€rlig helg🌾

Publicerad 2015-06-10 21:47:04 i Lilly, Mammagrupp, Min familj, VĂ€nner,

En fantastisk kul helg med grill i viskafors pÄ fredagen. Kalas för pappa och Therese pÄ lördagen, med bowling och utgÄng pÄ kvÀllen. Det var riktigt lÀngesen jag hade sÄ kul. KvÀllen var helt perfekt.
Söndagen var inte lika party, men det var det klart vÀrt.

PĂ„ mĂ„ndagen fick Lilly Ă€ntligen sin sandlĂ„da fylld. Den har stĂ„tt tom en lĂ€ngre tid men i mĂ„ndags kom Ă€ntligen sanden.  Vilken lycka❀
IgĂ„r var jag och gjorde fransförlĂ€ngning. Det Ă€r sĂ„ skönt att kĂ€nna sig frĂ€sch hela sommaren utan att behöva sminka sig. 

Idag trĂ€ffade vi mammorna i Äspered. NĂ€r vi kom hem kom vĂ„r hyresvĂ€rd med en ny spis. Jag blev sĂ„ lycklig, nu kan jag Ă€ntligen baka igen. Den gamla har varit sĂ„ svĂ„r att baka i. Den hade förmĂ„ga att bli för varm och brĂ€nna sönder allt pĂ„ ovansidan, medan insidan var rĂ„. Det har gjort att jag har inte velat baka pĂ„ lĂ€nge. Men nu Ă€ntligen kan jag det. SĂ„ det blev en rabarberpaj idag. Den ska jag bjuda pĂ„ nĂ€r mamma, mormor och morfar kommer imorgon.

Idag gick Tobbe ut för att mÄla bÄten, medan jag nattade Lilly. Blev sÄ förvÄnad nÀr jag sÄg att han mÄlat den rosa.
Det Àr bara grundfÀrg. Men jag tycker den blev riktigt fin.






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela