lillyrose.blogg.se

Jag Àr mamma till en dotter född den 22 november 2013 och en son född den 20 mars 2017. Mitt liv kretsar runt dem nu och omstÀllningen att bli tvÄbarnsmamma. Jag och min Àlskade man gifte oss sommaren 2013 sÄ jag Àr bÄde fru och tvÄbarnsmamma. Vi bor i ett litet torp pÄ landet sÄ nu Àr jag bonde ocksÄ . En omstÀllning som Àr helt underbar.

GrandđŸ·

Publicerad 2015-02-28 21:28:38 i Jag, Min man,

IgĂ„r var jag, Tobbe och com pĂ„ Grand. Jag har inte varit ute pĂ„ Grand sen jag blev gravid med Lilly. Även om jag har varit med pĂ„ förfesterna har jag Ă€ndĂ„ inte följt med pĂ„ krogen. Jag har kĂ€nnt mig ganska fĂ€rdig med det livet. Döm av min förvĂ„ning sĂ„ hade jag verkligen jĂ€ttekul. TrĂ€ffade jĂ€ttemĂ„nga jag kĂ€nde och dansade tills fötterna vĂ€rkte. Jag Ă€r ju inte sĂ„ van vid att gĂ„ i högklackat lĂ€ngre, bekvĂ€m som jag har blivit.
Vi var ett ganska stort gĂ€ng som trĂ€ffades hemma hos Sarah och Niklas innan vi gick till Grand. Jag brukar alltid tycka att förfesterna alltid Ă€r roligast. Detta var inget undantag. Tiden bara flög ivĂ€g. 
VĂ„r lilla goding var hemma hos mormor och morfar och myste, medan mamma och pappa var ute och roade sig. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela